Ett tag sedan...

I förrgår så sa jag till mamman i familjen att väcka mig klockan 10 igår, vilket hon gjorde. Men vad tror ni JAG gjorde, jo, jag somnade om. Men jag tvingade mig själv att stiga upp vid 11. Var trött som fan. Sen klockan 1 så följde jag med Jildau och shoppade lite i Sneek, köpte en Cardigan och så fick jag en långärmad tröja av dom! Snällt! Så vi var där tills klockan 5 ungefär och sen for vi hem. Jag tog en varm dusch och sen så åt vi middag, gott!

Nu är det en ny dag, solen lyser men det blåser som vanligt! Ingen är hemma just nu men dom kommer väl snart hem. Jag sitter och funderar över jobb.. Vette fan vars man skulle kunna söka. Jag ska gå in på Holländska arbetsförmedlingen och kolla om dom har några städjobb eller nått.
Jag har fått flera Au-pair erbjudande men det är under längre perioder så jag har tackat nej, eller så kanske man ska ta ett sånt jobb och stanna längre? Nä, jag vet inte. Får se!

Jag ska städa lite och sen ska jag nog gå ner och se om mamman är hemma, prata lite med henne och läsa Holländska Barnböcker :P

Kyss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Stannar du längre så kommer jag och hälsar på! GÖR'T BA! :D

2009-03-11 @ 17:51:48
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ta aupair jobbet :)

Kram / ErikaL

2009-03-11 @ 20:59:17
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ta aupair jobbet :)

Kram / ErikaL

2009-03-11 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback