Happy!

Idag regnar det inte men det blåser. Det blåser jämt här. Men det är rätt skönt när det är sommar! Jag har fortfarande lock i vänster öra och det är irriterande som fan! Jag snorar värre än djävulen själv! Bläh, men det är  väl snart över. Idag har vi inte gjort så mycket. Jag vaknade av att Baukes storasyster kom in med världens sötaste katt (efter Måns då) så den låg och mysade med mig ett tag. Den har gjort sig illa i benet så den haltar lite. Den heter Monster! Söt!



Jag fick ett får som låter om man trycker på magen, en filt och nått duschshampo för kroppen när vi kom hit. Så imorse så lekte han lite med den :) Han är så söt och gosig! Plus att han är tjock, vilket gör att han blir sötare!

Ikväll så vet jag inte vad vi ska göra, jag hörde att dom pratade nått om att jag skulle skjutsa Femke till hennes jobb i Sneek men asså, jag kommer ju att virra bort mig helt! Fast Nynke skulle med och det kommer bli pinsamt, jag hatar att köra andras bilar för det känns som att man måste vara extra försiktig och köra extra sakta! Så då verkar det som att man aldrig har kört bil i hela sitt liv. Men det ska nog gå bra! Alla här kör ju så fort så jag kommer nog ändå se ut som att det var första gången. Omg, ni ska bara veta. Sist jag och Matilda var här så åkte vi buss till Leeuwarden och det var det värsta jag har gjort. Dom körde så jävla fort, vägen var trång så dom körde nära varandra! Ojojoj, jag och Matilda satt bara där och typ bad till Gud att vi skulle överleva. Som tur va så gjorde vi det, men jag åker helst inte buss igen ;D haha.

Nu måste jag gå och snyta mig igen!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Anneli A

Fy för katter! Hoppas du har det bra i Holland nu och att du snart blir frisk!



Kramar och pussar

2009-03-07 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback