It´s a heartache

Fy fan vad jag fryser! Inte för att det är kallt ute eller så, vilket det förmodligen är eftersom det regnar och blåser som fan. Eller jag tror att regnet har försvunnit men alltså, det blåser sjukt mycket. Hur som helst så är det kallt i rummen där man sover. För det är högt tak som fan, typ... 4-5 meter och föntren är öppet lite, det har dom jämt. Jag fattar inte hur dom överlever. Fast dom är nog  van men jag som fryser för minsta lilla. fy fan. Men dom hade i alla fall tänkt på att jag kanske skulle frysa så jag fick en filt av dom, sött :)

Jag är fortfarande förkyld och så men det är på väg åt rätt håll i alla fall. Jag hatar att hosta! Well, snora också... Jag hoppas jag blir frisk fort som fan! Mina öron är bättre men jag hör fortfarande lite dåligt, ibland försvinner "locket" men det kommer tillbaka lika fort. Blä.

Idag har jag inte gjort nått, vaknade, städade lite och sen så gick jag ner och åt. Sen så kom jag upp hit igen, städade lite mer och nu sitter jag här och fryser. Snyter mig lite då och då.. Bläh. Btw så hittade jag min överförnings grej till Kameran så jag kan slänga ut en bild från igår! :)
NÄHÄ, då funkar det inte att ladda upp just nu! fan.. Jag får göra det sen!
Skriver mer sen!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback