Some kind of...?

ÅÅ vad kul att ni läser! hihihihiiiii ! Puss på er <3

Ikväll så ska jag följa med Femke och Jildau på biiio. Det ska bli kul. "Confessions of a Shopaholic" tror jag den hette. Dom säger att det är jag som ska köra för att "lära" mig eller nått, men jag vill inte. Jag kommer seriöst att krocka. Speciellt när det är mörkt. Men OM jag måste köra så kommer det att gå 50 hela vägen. Jag hatar attt köra på ställen som jag inte känner till. Men men, idag blåser det som fan och jag håller på att frysa ihjäl. Alla rum är så stora så det är kallt!! Jag tror jag ska gå dit ner och sätta mig för där är det varmare ;D

När jag vaknade så gick jag och tog mig en varm dusch, skönt som fan. Nyss ätit lunch (frukost), det var gott! Nuu ska jag borra ner mig i mitt täcke och kolla på Family Guy.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback