Tjohooo!

Har just ätit middag. Dom äter middag senare än vad vi i Sverige gör, i alla fall än vad jag gör. Men det var gott, det var Kinesisk mat som dom köpte hem från nån Kina resturang!
Om det är fint väder imorgon så ska jag nog cykla till Bolsward en sväng, köpa lite vykort som jag ska skicka senare nån gång, när det finns något roligt att berätta! Sen ska jag nog köpa lita andra saker också, får se vad som finns. Kanske ett par ballerina skor, men jag vet inte om dom har det där. Det är inte så stort, eller... hja. Det är väl stort men jag vet inte om det är nått speciellt där :)
Alltså det är så sjukt fina hus här, det ser ut som en liten dock-stad eller nått, allt är så fint! Jag längtar tills tulpanerna börjar växa och tills dom släpper ut korna och fåren på bete. Det är såå fiiiint. Det måste upplevas för att man ska kunna förstå.

Jag ska nog spela lite Nitendo nu snart, dom har ett sånt där gammalt Nitendo spel med Mario cart och Super Mario. Jag älskar det! Sen ska jag nog städa lite också för det ser förjävligt ut här inne!

Jag har nog inte så mycket mer att säga.
Förutom att jag glömde en sak i mitt förra inlägg. Jans nya flickvän spydde hååårt igår inne på puben. Precis som i "Team America". Tycker lite synd om henne för det är första gången hon träffade Jans kompisar och hon skulle sova där igår kväll. Men men, sånt är livet. Jag måste erkänna att jag tyckte det var lite roligt (a) Men stackars flicka!

Kyss

Kommentarer
Postat av: hamster no.1

HAHAHA! att göra en team america throw up är inte att rekommendera! Skulle inte vilja vara i hennes skor

2009-03-08 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback