Tjeenaa

Imorgon far jag... Shit alltså. Jag har inte fattat det, det känns som att jag inte ska fara. Jag är varken ledsen eller glad. Känner ingenting just nu. Jag borde vara lite stressad för jag ska ju vara borta rätt länge... ingenting.. jag känner ingenting. Det känns typ som att chansen är stor att försova mig för jag har "morgons djävulen", om jag är riktigt trött så ligger jag typ och funderar ut nån bra anledning för att stanna i sängen.. Brukar alltid komma på nått.. Haha, jag tror inte jag kommer ligga och hitta på nått imorgon klockan 5 eftersom jag ska resa, vilket jag tycker är skitkul! Men man vet aldrig :)

Jag har ingen röst idag, jag skulle egentligen jobba men asså, jag var inte vid liv imorse så jag ringde dit och försökte klämma ut ord, hon sa bara. "oj, nä du kan inte jobba idag, krya på dig!". Så det kändes ju skönt. Har hur ont i halsen som helst. Men nått som är bra är att jag inte hostar så mycket... ÄN, jag är bara hes som fan. Så jag hoppas att jag bara är hes imorgon med :)

Ikväll ska jag och M äta god mat och bara sitta och ha det mysigt. Se nån film osv.. Sen ska jag packa färdigt och checka att allt är med!

Nu ska jag springa iväg till tvättstugan en sväng :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback