Time goes so fast.

Det kanske blir att jobba som Au-pair i 6 veckor! Får se om dom svarar, dom kanske redan har hittat någon annan. Men jag hoppas inte det. Vi får se.
Jag hade tänkt fara till Leeuwarden idag men det regnar och blåser så det kändes inte så lockande att cykla till Bolsward förr att ta bussen därifrån. Så jag hopppas på bättre väder imorgon eller så :)

Jag har redan varit här i 9 dagar, tiden går fort så man hinner knappt med. Min förkylning är nästan borta, jag hostar bara lite då och då , vilket är skitjobbigt men jag hoppas att det försvinner snart! I helgen eller till veckan så ska vi kanske fara och se på bio och kanske bowla, det ska bli roligt! Jag skriver mer sen när det finns något roligt att berätta!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback