til you die.

Wiho, jag vaknade tidigt idag! Eller jag kunde ju ha sovit längre men jag tänkte att det var lika bra att gå upp. Klockan var ju som ändå nästan 9 så (a) Så jag gick ner, tog en fika, satt och pratade med Jildau ett tag. Försökte prata med lilla Annaromi (vet inte hur hennes namn stavas) Men hon är en liten "Lintott" på 3,5 år. Skit söt, men hon är blyg, (eller nått) så hon pratar nästan inte med mig :b Sen så hade jag en liten Holländsk lektion med Jildau, med färger och saker typ :P Jag ska fanimej lära mig det!

Idag är det ganska fint väder, det regnar och är soligt varannan dag. Men jag vet inte vad jag ska göra idag, imorgon fyller pappan i familjen år så då kommer det lite folk så då är den dagen "fylld" i alla fall. Men idag och ikväll? :P

Nu ska jag ut med Jildau och åka rollerblades! :O Jag har inte gjort det sen jag var typ 10 så, jag hoppas jag överlever xD Jag kommer garanterat se ut som jag har skitit ner mig eller nått.. haha. Jag kan åka framåt men jag kan inte bromsa! Jaja, återkommer senare!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback