The milkyway

Idag har det hänt lite grejer. Idag fyller Johannes år, pappan i familjen. Så hans syskon var här idag, och dom är typ 10 stycken så det var en del människor här. Sen så fick jag en liten present av Nynke, en kub med ord på som man kan dela på åt olika håll, skit rolig och jag blev jätteglad, tack! Sen så såg jag lite Grey´s Anatomy med Bauke och sen var klockan 5 och då skulle han fara och jobba = mjölka kor. Och jag fick följa med!! :D Det var skitroligt och alla kor var så söta, jag fick prova att mjölka, både old fashion och the new way! ;) Jag tog några bilder också! Jag hoppas det funkar att lägga in dom!








Sen när vi for hem så körde Bauke på en fågel! Så när vi kom hem så kollade vi lite mer på GA, och sen tog jag en dusch för jag luktade koskit! Men det vad kul! Nu, mer GA.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback