Sol, sol,sol!

Strålande väder! Vaknade upp just innan 11, låg tyst i sängen och lyssnade om jag jag hörde några "blås ljud". Vilket jag inte gjorde, så jag höll tummarna, öppnade gardinerna och hoppades på att det skulle vara sol och blå himmel, vilket det var! Så jag klädde på mig och gick ut, satte mig vid solväggen och pratade med 2 kissar! Idag ska jag bege mig ut en sväng på rollerbladsen och njuta av vädret. Jag vet inte vad vi ska göra ikväll, alla verkar ha så fullt upp så jag tror att det bara blir att sitta hemma. Jag hoppas på nått kul, annars tänker jag bara sätta mig ner och mysa framför Grey´s Anatomy.

Snart ska vi äta lunch, jag är hungrig eftersom jag vaknade upp ca 1 timme innan lunch timmen så jag tänkte att jag kunde vänta för deras lunch består av frukost mat. I sverige äter vi Mat, som en middag. Men inte här så jag väntar.. Efter jag har ätit så ska jag gräva fram nån tröja att "åka" i. För det är så jävla styvt att åka i skinnjackan. Plus att det ser stört ut. Jag hoppas att jag överlever min lilla tur, för faller jag så dör jag. Jag föll inte sist men nu ska jag åka helt själv och jag har  den förmågan att ha otur. jaja, jag ska åka fram och tillbaka till Bolsward, vilket är ca 5 km enkel väg. Då kommer jag känna mig duktig!

Nu blir mat!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback