Min lilla utflykt!

Nu sitter jag i Baukes rum och värmer mig under en filt. Kom just hem från Leeuwarden. Imorse så steg jag upp klockan 9, fikade och sen klockan 10 hoppade jag på cykeln för att kunna ta mig till Bolsward. Det var motvind, vått i luften och jag var trött. Så jag svor lite för mig själv och tänkte att jag kommer aldrig hinna till Rentex till min "Jobb-intervju" tills klockan 10.30. Men det gjorde jag, ganska precis. Så jag klampade in där, mitt hår stod åt alla håll och såg förmodligen ut som en räka, och han var ju inte en gammal gubbe som jag hade trott det skulle vara, ehöm. Anyway, Han sa att dom behövde inte folk just för tillfället men han tog en kopia av mitt pass och mitt telefonnummer och ställde några frågor och sa att han skulle ringa mig om han behövde någon som behövde hoppa in. Han sa att det kommer inte bli 40 timmar / veckan , isf en dag hit och en dag dit. Så jag får bara hoppas på det bästa! ;D
Sen efter jag var där i ca 10 minuter (max) Så tänkte jag fara hem igen för vädret sög, men när jag kom ut så såg jag att det hade börjat klarna upp så solen började lysa! Så jag tog bussen till Leeuwarden! Såklart så stod jag ju på fel sida så jag missade den första bussen, men som tur var så kom det en till ca 15 minuter efter. Så jag hoppade på och tog mig en liten runda på stan. Det är ett stort ställe! Sen efter några timmar så kom Bauke, for på Donken för han var hungrig. Sen for vi hem, drack te och åt en kaka!

Nu ska vi se lite Grey´s Anatomy!
(som vanligt såå glömde jag kameran hemma så det blev inga bilder tagna) Men jag ska nog dit igen till veckan.
Idag har jag varit här i 2 veckor!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback