lalalalalaaaa

Jag är avundsjuk, Anneli och Erika L ska till Paris i maj.. Okej, jag  här i Holland men en resa dit hade ju inte suttit fel ;D Vad kul för er !
Just nu så sitter jag och gör ingenting, jag har inte gjort nått idag. Vaknade klockan 12, kändes skönt! Men dagen går så fort då, klockan är redan över 6 (!) Vi kanske ska ut ikväll, jag vet inte. Får se, jag är förkyld men far B ut, så följer jag väl med. Jag sitter och gör ingenting på veckorna så varför ska jag inte ta tillfälle i akt när jag kan göra nått annat ? :)

Min mage kurrar, jag hoppas vi snart ska göra nått åt det! Det har regnat idag och varit skitväder men nu skiner solen och det är blå himmel! hihi. Jag hoppas på att bli frisk snart!!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback