Knorr

Är det ens nån som läser min blogg, på riktigt? jaja, hur helst så sitter jag här, i Holland (!) och gör ingenting. Det blåser hårda vindar just nu så det är inte så roligt att vara utomhus. Det har varit fint väder hela helgen och igår så var jag på kalas. Det är så kul för dom tror att jag inte fattar ett skit av vad dom säger, men det gör jag. Speciellt när dom pratar om mig. "Vem är de där, varför är hon här, vad heter hon, kommer hon från sverige (?!) ?" osv. Där sitter jag och bara ler för mig själv. Haha. Jag önskar att jag kunde prata flytande Holländska, det skulle va kul att se deras min när JAG svarar på deras frågor dom ställer till varandra, om mig. Haha. Det var rätt mycket folk där, mest fjortisar men det dög. Jag hade tråkigt i början, satt där och jag ville bara fara hem. Men som vanligt, när folket börjar dricka så kommer frågorna till den rätta personen, mig. Så då var det rätt trevligt. Efteråt så skulle vi till Makkum men vi for hem istället. Bauke var trött och jag ville inte sitta där själv med massa som jag inte känner, nog för att Jan var där och några andra men men.

Just nu är Bauke och mjölkar, Femke kom just hem från Amsterdam och Jildau sitter och gör jobbansökningar. Till veckan ska vi fara och se bio, tror jag. Det var prat om det. Jag hoppas på det i alla fall, det är alltid mysigt att fara på bio. Speciellt meed trevligt folk!
Sen så ska jag fara till ett ställe som heter Keukenhof. Det är massa blommor där och dom öppnade i Fredags så det blir nog att fara dit om 1 eller 2 veckor när blommorna har blommat ut riktigt, jag längtar!


Mer än så här kan jag inte berätta. Skriver mer sen, eller imorgon!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag läser!

Jag vill också titta på blommor. Vi såg jordgubbar från Holland idag på ICA. Då tänkte jag på dig! :)



Btw så vet jag hur det känns att sitta som en fågelholk och le när dom pratar över huvudet på en och man fattar inte ett skit men man vet att dom pratar om en själv. Det är frustrerande att inte veta vad folk säger. Men ta tillfället i akt nu och lär dig prata mera! Det gäller bara att våga och att suga i sig all kunskap och information som man kan få. Det är nu du har möjlighet till det! Inte när du kommer hem.



Ha det bäst! xoxo

2009-03-22 @ 19:04:43
Postat av: Emilia

Jag läser! :*

2009-03-22 @ 23:30:32
Postat av: angelique

kvällens höjdpunkt för mig e att läsa din blogg faktiskt :)

2009-03-22 @ 23:55:03
Postat av: Erika

det var jag som skrev det första. inte gossip girl ...mehehe

2009-03-23 @ 00:11:55
Postat av: emmy

Jag läser din blogg varje dag jueee ;P

Hoppas allt är bra där nere. Jag saknar ju dig. Du skrev ju att du va själv med Bauke på festen.. har inte matilda kommit tillbakas än? :)

2009-03-23 @ 12:52:13
Postat av: Anna-Panna

Apselut, jag kollar din blogg varje dag ju :) Krams

2009-03-23 @ 17:39:38
Postat av: Erika L

Jag läser :)

2009-03-23 @ 18:51:57
Postat av: Anonym

och jag läser också : )

2009-03-24 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback