Holland

jag är fortfarande förkyld men det blir allt bättre. Idag kommer Jildau hem så det ska bli kul att träffa henne. Matilda har redan träffat henne men inte jag. Sist vi var här så var hon i Kanada.
Jag vet inte vad vi ska göra ikväll... Det är inte så fint väder ute, det blåser och så men men, det är nog kallare in Sverige! :)
Igår och idag så delade familjen ut tårtor till hela byn typ. För pappan i familjen firar 25 år på sitt företag, alltså han har haft sitt företag i 25 år nu så det var typ 200 kakor, kanske mer! Typ 3 eller 4 pallar full med tårtor! Alla tårtor är inte utdelade än för det var några som inte var hemma. Så det blir nog en sväng ikväll med.

Bauke är just nu upptagen med sin nya TV som han har köpt. En 40" Samsung. Så han är upptagen med den nu så jag vet inte vad vi ska göra. Det är Fredagkväll så nått borde ju hända tycker man ju. Imorgon så har Jan party, typ . Jag vet inte vad man ska kalla det men han fyllde som sagt år för typ 2 veckor sedan och jag har inte träffat han sen han var i Sverige så det ska bli kul att se han :)

Jag längtar tills jag blir helt frisk för då ska jag börja utforska Holland ;D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback