Hammerfall

Igår kväll klockan 8 så var följde jag med Jildau till Exmorra för det var en playback show. Det va så kul , barn fr.om 7 år och uppåt sjöng och mimade och det var 2 av dom som jag "Känner", så sött! Sen efter 2 timmar var det färdigt, så vi stannade där ett tag, tog en öl eller 2 och sen for vi hem. Det är så kontigt för på barnföreställningar i Sverige, eller nått som har med barn att göra så finns det inte en chans i världen att det skulle säljas nån typ av alkohol, right? Men de gjorde dom där. Under pausen så kunde man köpa öl och allt möjligt. Känns rätt konstigt eftersom det aldrig skulle hända i Sverige! :) Sen när allt var över så tog dom bort alla stolar och satte ut några bord som man kunde stå vid, alla barn for hem och dom "vuxna" stannade och söp. Haha ;D Hur som helst så såg jag en äcklig hårdrockare på typ 40 år, han stank kattpiss och hade långt, krulligt och skitigt hår. PLUS en Hammerfall tröja xD Jag vet att hamstrarna och dom andra i "familjen" skulle ha hållit andan, för de gjorde jag . fyfan.

Nu ska jag dö.
Kyss

Kommentarer
Postat av: Hamster 1 & 2

HAHAHAHAHA!!!! (hamstergarv)

BLÄÄÄÄ!!! Vi går aldrig förbi nån som ser äcklig ut utan att hålla andan! Det är våran gylleneregel....vet att den gäller alla "familjemedlemar"

2009-03-29 @ 23:12:56
Postat av: Anneli

Det sjuka är att jag fattar exakt vad du menar!

2009-04-01 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback