Gratis sms!

Nu kan ni skicka gratis sms genom min blogg. Under min fula "Slide" så finns rutan. Kostar ingenting! Jag använder alltid gratis sms genom internet när jag inte har några pengar på mobilen eller nått så det kanske finns nån annan som också behöver det :)
Hur som helst så är jag sjuk igen. Jippie, min hals strejkar igen. Jag tror det beror på vädret, ena stunden är det soligt och varmt och sen helt plötsligt blåser det som fan, haglar och regnar. Men men, Jag får bara se till och klä mig bra! Idag är det Onsdag, händer inget speciellt idag. Blir nog bara att sitta här, se en film och ta det lugnt. Vädret är inte på top så det finns inte så mycket man kan göra ute heller.

Återkommer senare!
Kyss


Ps. Glöm inte gratis sms ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback