Förkyld!

Det känns ju förjävligt... Jag hostar och det är bara början.. det började idag och som alla vet så blir det vara värre och värre. Sista jag flög var på väg hem från Holland och det var den jobbigaste resan hittils (inräknat med alla bussresor tillsammans), jag hostade så mycket jävulskt, rethostan från helvetet och jag tror varenda jävel ville döda mig som satt på planet, speciellt Matilda för det var åt hennes håll jag hostade. Men jag hade en "hostduk" som tur var.. Men ändå.. så jag hoppas jag kommer sitta vid fönstret nu så att inte ens Matilda får ta emot mina baciller.. Jag kan inte ens skratta, då känns det som jag ska dö! Fy fan..

Allt händer mig, jag har alltid otur. Men det är ju TUR att förkylningar går över.. Men det känns ju så jävla dumt att fara hem till nån och så kommer man smitta ner dom.. Jag ska gömma mig i sängen hela dagen!

Imorgon är det min sista dag här och jag ska jobba... blä. :( Men jag hoppas jag får sluta tidigt så jag får spendera lite tid med M.

Jag älskar dig (L)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback