:) :)

Igår så skrev jag ingenting. Jag var just påväg att skriva men då kom mamman in och frågade om jag ville följa Nynke till Sneek och hämta Femke, och det ville jag så jag hann inte. Vi for dit, kollade runt efter en present till Jan för att igår så hade jag den där "födelsedags festen". Hittade inget speciellt men jag vet att Jan gillar vatten så jag köpte en stor vattenpistol åt han och ett fint kort, haha . Det var ett kort för barn, så det var rätt kul.
Så vid halv 9 så började vi göra oss iordning, och sen så for vi för att hämta upp Harmen och Jesse. Sen drog vi till Jan. Det var rätt roligt, jag känner ju som ingen, har bara träffat dom så i början var det lite spännt mellan oss alla men sen när dom började dricka så kom frågorna. Trevliga människor! Jag skulle egentligen drick lite men jag kände att jag inte orkade för det var meningen (!) att jag skulle följa med mamman och Nynke till Amsterdam på IKEA så jag tänkte att det var lika bra att inte dricka, MEN... vi kom hem vid 4 tiden och jag skulle upp klockan 9.. Hja,. jag är morgontrött så att..... ehm. såklart så orkade jag ju inte kliva upp så jag kunde ha druckit igår, men det var trevligt i alla fall :) Man behöver inte dricka för att ha kul!

Idag så är det jättefint väder, det är soligt MEN det blåser som fan! Jag ska slänga in ett kort på utsikten ;D
... Jag får göra det sen för jag hittar inte min överförnings-kabel... blä.. Jag vet att den ska vara här någonstans... jaja.

I helgen så har Bauke haft typ Nörd-party (LAN) så det är några till som har sovit här inatt. Jag vet inte vad vi ska göra ikväll, Bauke ska jobba, jag vet inte när han börjar så vi får se vad vi ska hitta på. Kanske tar en liten promenad. Jag är fortfarande förkyld.. jag hatar det men det finns inte så mycket att göra! =)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback