Det finns bara en som du!

I love you more than I can say
I love you more for every day
I love you more that you can see
You are the only one for me.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade 12 (fy skäms), fikade lunch och sen så spelade jag lite spel med Femke. Sen så gick jag upp och kollade e-mail, inget speciellt hade jag fått. Så jag satt framför datorn ett tag och funderade vad jag skulle göra, men då kom jag på att det var fint väder ute så varför inte gå ut och sätta sig i solen ett tag. Jag kom ut och pratade lite med en av katterna, Turbo, i typ 2 minuter. Sen kom Bauke och frågade om jag ville se lite Grey´s Anatomy med han. Och det ville jag, jag har blivit beroende! Det är livsfarligt att se hela säsonger, för man kan inte sluta. Hur som haver, så såg vi 1 avsnitt tror jag och sen så skulle vi äta. Så vi åt mat och sen så for Bauke till en vän för hon och hennes syrra fyllde år. Jag ville inte följa med så här sitter jag och funderar vad jag ska göra. Jag tror jag ska rita litegrand på Paint. Haha. Eller träna lite mer på Hollänskan. Haha igen.

Kyss, du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback