Arlanda!

Nu är jag i Stockholm , sitter här på Arlanda och har tråkigt. Matilda kommer senare så jag kommer att få vara ensam ett litet tag, jag funderar på att sova i nått hörn någonstans men jag vet inte om jag vågar. Jag kan inte fatta att jag är här! Jag har flygit helt ensam hit, jag fattar inte att jag vågade. Speciellt när planet var litet och såg ut som det var byggt av frigolit, värsta rat-planet, men det gick bra! Jag hoppas att resan till Amsterdam går bättre! Jag är bara mest nervös att vi går fel eller nått. Det var lite tungt att säga hejdå imorse, kändes som att man aldrig skulle se varandra igen. Man överdriver som vanligt och jag bölar för ingenting. Men nu känns det bra, just nu i alla fall. Sen vet man ju aldrig hur det kommer kännas om nån vecka. Jag hoppas att det känns bra! Holland är så fint och alla som inte har varit där borde fara dit!

Just nu sitter jag på utrikes "avdelningen" och det är så roligt för det är typ 1000 olika språk, jag tror fan inte jag har hört nån Svenne än :P Eller jo, på inrikes men inte här!

5.5 timmar kvar.. suck.. Vad ska man göra?! Mitt dator batteri håller bara i 4 timmar, typ. Annars hade jag ju bara suttit här på MSN och skrivit med lite folk. Nog för att ingen är vaken nu.. Jag tror jag ska stänga av och spara batteri tills klockan är typ 12, då borde i alla fall NÅN vara pratglad :)

Imorse när jag skulle kliva upp så kändes det förjääävligt eftersom jag typ bara sov 2 timmar inatt, det var fan omöjligt att sova. Jag hostade och nös, vred och vände mig hela natten och låg och funderade hur dagen skulle bli idag. Så när klockan ringde så snoozade jag... Snoozen är på 9 minuter men jag kunde inte ligga kvar, jag blir så stressad varje gång jag ska åka buss eller vad som helst, är så rädd att missa. Så då är jag gärna där typ 1 timme innan för att vara säker ;D Så jag klev upp lite över 5, sen skyndade jag mig att packa det sista, åt en macka och sen så drog vi. När vi kom till Gunnarn Flygplats så såg jag att det bara va typ 6 pers där... jag tänkte att det borde komma mer, men ikket. Vi var typ 7 stycken sammanlagt. Jag tyckte så synd om flygvärdinnan som var tvungen att stå där och göra den där skit genomgången, ingen lyssnade .. förutom jag. Jag tyckte synd om henne så jag lossades som att det var den första gången jag såg de där. Haha.

Nä fy, jag har ont i huvet. Hur ska de här sluta... Nu ska jag gå en sväng på toan och efter det ska jag se vad man skulle ha gjort :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback