27 dagar.

Idag lyser solen och det är fint väder. Gav getterna Tijs och Madde en brödbit var, gosa lite med katterna och sen for jag och hämtade en gitarr som jag skulle få låna och spela på, den är faktiskt ganska bra! Sen ska jag försöka lära hennes barn att spela, det kommer bli lite svårt, för en av dom kan lite Engelska medans den lilla kan ingenting. Så vi får väl se hur det går, det blir säkert roligt! :)
idag ringde jag till en städfirma och hörde om jobb. Dom skulle skicka mig en blankett som jag ska fylla i och skicka in. Får jag inget svar inom 2 veckor så skulle jag ringa dit igen. Jag hoppas på det bästa!
Nu är det sommartid, klockorna är ställda och vädret är på topp just nu. Önskar bara att jag blev friskare! Men det börjar gå över nu så jag hoppas att jag är helt återställd inom kort. Nu ska jag gå ut igen tror jag, eller spela mer gitarr! hihi.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback