hatar rubriker.

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Jag har inte så mycket att säga mer än att jag jobbar på gränslöst. Ja, det går väl bra......... Lite pengar i alla fall. Undra vad man skulle ha gjort i helgen. Funderade på att fara till Storuman och göra nått men jag vet inte vad. Blir väl troligtvis inte så. Var ju meningen att jag skulle till Norge en sväng med det blev ändrade planer där också. Allt känns bara som en smet. Jag vet varken ut eller in, fattar ingenting. Allt är så annorlunda på något vis. Har ingen aning om vars jag står om jag ska vara ärlig. Jag känner mig bara ensam, sjukt ensam.. Var längesedan jag kände mig så. Jag är så förvirrad att jag vet inte vars jag ska ta vägen. Men det ska nog gå bra, det kommer väl att lösa sig.....

Idag har jag bara jobbat i alla fall.. trött som ett svin var jag. Kom hem just innan 9, åt mat och nu sitter jag här.. helt ensam. Matilda har sovit här 2 nätter men hon skulle upp tidigt imorgon och jobba så.. Hon ringde nyss för ett tag sen och sa att det kanske blir vilhelmina i alla fall, ingen av oss har lust men jag vet inte. vi får se imorgon..


Hur som helst så känner jag inte för att vara vid liv just nu. Så bäst att säga godnatt och så får man hoppas att allt känns bättre imorgon. suck.

Kyss

Kommentarer
Postat av: Marillh

du är inte ensam, du har ALLTID mig !

2009-06-20 @ 11:40:11
Postat av: angelique

gumman allt ordnar sig! ring mig nån dag när du har tid så får vi prata lite

2009-06-21 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback