fatboy

Nu är det ett tag sedan jag skrev igen. Inget särskillt har hänt här i fina Holland. I Fredags så var jag med Femke till Sneek och shoppade, eller inte jag för jag har inga pengar men jag höll henne sällskap, såg några grejer som jag ska köpa när jag får pengar, så det blir nog en sväng till Umeå då. På kvällen hade vi planer på att fara ut ens väng men alla var upptagen eller orkade inte så det blev inte av men igår var vi ute en sväng. På dagen så följde jag med Jesse och shoppade, eller han skulle köpa en jacka och jag hade inget att göra och han frågade om jag ville följa med så varför inte. Sen så vi for till Bolsward och den första affären vi såg gick vi in i och så hittade han sin jacka, den var snygg! Sen så gick vi och satte oss på en Terrass och drack en Cola och så for vi in till en sportaffär för han ville kolla på joggar-skor. Jag hatar sånna skor, det finns inge fulare, det tyckte Jesse med men han vill ha nått att springa i. Han köpte inga skor men han skulle nog göra det nån annan dag (:
Sen blev det kväll och jag och Bauke for till Jesse och kollade film, Barth kom också, vi såg "The Grudge 2". Jag hatar the grudge, första gången jag såg den så var jag helst psykskadad i typ 3 månader, jag kunde inte kolla under sängen, i garderoben eller under täcket.. Fy fan, och jag finner den fortfarande cp äcklig, men nu kan jag i alla fall "leva" normalt utan att inbilla mig att jag ser nån vit kines i ett hörn. Grabbarna hade i alla fall roligt eftersom jag blir rädd för ingenting. Jag hatar ögon och saker som plötsligt dyker upp. Så dom fick sig ett gott skratt. Sen så efter filmen så gömde dom sig överallt och skrämde mig. Fy tusan.
Sen så skulle vi till Makkum, men jag och Bauke for hem, fast på vägen hem så ångrade vi oss och vände så vi alla for till Skippers och satt där ett tag. Var rätt trevligt men jag och Jesse var trött och uttråkade för Bauke och Harmen pratade om båtar för Harmen och Jan har köpt en båt och Barth stod och pratade med nån tjej, så vi satt där och "kapp-gäspade". Så vi for hem och jag slocknade fortare än fort.

Just nu så sitter jag i sängen och lyssnar på radion, jag och Bauke blev bjuden på Kaffe över hos Jesse så jag kom just därifrån, Bauke for just på jobbet. Jesse och hans familj har massa djur!! Höns, 2 kaniner, en get, 6 hästar varav 2 är föl, en minigris, katter, en hund och kor (fast det är inte deras, det är nån annans som inte hade plats med dom så dom står där i ladan). Minigrisen är så söt, den är ju stor nu men söt. Jag vill ha en!

Ikväll så kommer Jesse över och vi ska se REC, jag vet inte om jag vill se den för den är så jävla äcklig. Själva filmen är väl inte så "bra", det som gör den "bra" är ljudet, vilket jag hatar. Jag har inte sett filmen, bara 5 sekunder och mitt hjärta stannade. Jag kommer inte palla, som tur är så tvingar jag Femke att se den också för det är inte kul att se en film med grabbar som lossas att den inte är hemsk men jag VET att dom tycker det är hemskt också, istället för att skrika så skrattar dom bort det. Men men , vi får se om jag törs, det är ju bara en film men ändå.

Nä nu har jag babblat massa saker. Hur som helst så kommer jag till Sverige på Fredag. Det känns så overkligt att jag ska lämna detta fina land, det ska väl bli kul att träffa alla igen men jag kommer böla hela fredagen. Eftersom jag flyger från Amsterdam 21.30 så kommer jag sitta här uppe på rummet och sörja hela dagen. jajaa.. Jag längtar då inte. Jag landar i Danmark 23.00 och där hämtar Matilda mig för hon är i skåne och så bilar vi upp dagen efter. Jag vet inte om vi skulle stanna i Mora över natten eller nått, vi får se då.
Jag börjar ju jobba på Måndagen så jag hoppas vi inte är hemma så sent på Söndagen.

3 månader och 4 dagar har jag varit här, tänk vad tiden går fort, helt sjukt.
Kyss


Kommentarer
Postat av: Erika A

Eftersom att du gillar Holland så mycket och ändå vill överge Sverige kan du ju fundera på nått sånt här!



http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/Utomlands/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=10073957&o=2&k=147&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fUtomlands%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(147)v(2))a(20)sp(65)sr(1)c(C702C6ED)%26ps%3d



eller



http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/Utomlands/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=10073625&o=2&k=147&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fUtomlands%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(147)v(2))a(20)sp(65)sr(1)c(C702C6ED)%26ps%3d



Jag saknar dig och jag hoppas att vi ses när du kommer hem! Jag ska snart svara på ditt mail också :P Kramar

2009-06-08 @ 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback