Fågelbajs

Idag vaknade jag vid 9 efter 12 timmars sömn, dvs att jag gick och la mig 9 igår och faktiskt somnade med en gång. Dagen bestod av att vi cyklade till stranden halv 2, hämtade upp jesse och när vi kom fram så såg vi Harmen och några andra. Satt där ett liiitet tag och sen drog vi till en terass på stranden, drack en öl och sen så for i in till centrala Makkum, satte oss på en terass, drack lite mer, åt lite mat och en glass, sen bytte vi till en annan satt där nån timme och sen flyttade vi till terrassen bredvid och åt en pizza. Sen blev klockan nästan 8 och då for vi hem, trött som en svin så då övervägde jag sängen ;D Hur som helst så när vi hade beställt pizza så gick vi ut och satte oss vid ett bord. Medans vi satt och väntade på pizzan så pratade vi lite, jag började frysa för jag satt halvt i skuggan så jag fick byta plats med Bauke, efter 5 minuter på min "nya plats" så kände jag att nån skjöt mig i huvet och jag kollade runt och såg att det var fågelskit på mitt glas, på min tröja och på bordet. Jag sa direkt "ehm, i think SOMEONE just shitted on my head". Grabbarna började asgarva och jag skratta som fan med en halv äcklad stämma. Jesse tog ett kort så jag bjuder på den. Det var första gången nån måsjävel sket mig i huvet..


Kyss

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHA! "halv äcklad stämma" jag kan riktigt höra ditt kneg skratt

2009-06-03 @ 17:52:29
Postat av: Erika 2

Mitt i prick!

2009-06-05 @ 10:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback