Swear-yeah

Nu är jag hemma i Sverige, och inte bara det. Jag är hemma i Hemavan. Det var roligt att träffa min familj och min katt <3 Han verkade ha saknat mig. Min lilla kissepisse! <3
Det regnar och är typ 5 grader "varmt" ute. Det känns hemskt.

Igår klockan 5 på morgonen så påbörjade vi våran resa från söder till norr. Det var fest till klockan 4 men jag drack inte för jag skulle ju börja köra. Det tog 21 timmar tills vi var i Tärna och vi hade varit vaken i lite mer än 40 timmar. Så sliten är bara förnamnet till vad vi var. Somnade nog inom 30 sekunder från och med vi lade oss i sängen. På resan upp så stannade vi i Borlänge, Matilda shoppade lite kläder och jag köpte en telefon. Sen så for vi igenom Mora och hälsade på några som Matilda känner. Sen så blev det ett stopp i Vilhelmina och säga hej till Boris och Erika, det var så roligt ! hihi. Hur som helst så var det ju lite stopp här och där så det tog ju längre tid än vad vi hade planerat. Men resan gick bra, inga älgar eller nått. Det enda problemet var ju att vi var trötta som fan. Sen så hjälpte ju vädret till, vindrutetorkarna var på från och med vi for tills vi kom hem. Det var bara dom typ 5 första milen som det var soligt. Yey.
Men nu är vi hemma som sagt. Imorgon börjar jag jobba, skulle egentligen jobba idag men vi kom hem vid 2 inatt så.

Nu är Matilda här, hon sitter och leker med min telefon. Undra vad man skulle ha gjort nu? Jag saknar Holland och alla som jag känner och lärde känna där.. Det är så sorgligt att det är så långt.. Men vi ses nog snart igen <3

Nä fyfan vad trött jag är, känner mig så sliten.
Kyss

Kommentarer
Postat av: emmypemmy

va kul att du är hemma :) sry att jag inte har svarat på dina sms, har inga pengar på telefonen.. skriv på msn om du vill snacka ;D Puss

2009-06-16 @ 13:08:59
Postat av: ekmef

MADDEMMM

what phone? The SE Xperia?



Pusssss

2009-06-17 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback