Last day........

Eller det är inte riktigt sant för jag har hela dagen imorgon också, åker ju inte förrän på kvällen. Men i alla fall så åker jag "hem" imorgon. Jag kommer att gråta i mängder. Jag vet hur det kommer bli när jag kommer hem. Självklart kommer det vara roligt att se alla igen men efter ett tag kommer jag vilja tillbaka. Det är så mycket som har hänt runtomkring mig så jag vet inte vad jag ska förvänta mig. Det enda jag vet är att jag kommer vara ledsen. Så Matilda kommer att möta en väldigt ledsen flicka. Matilda däremot svävar på moln just nu. Helt kär som det hörs. Ska bli kul att träffa "karln" hennes och få se vad det är för en grabb. Men när hon lämnar skåneland så kommer hon vara rätt nere skulle jag nog tro. Men vi ska väl försöka göra det så roligt det bara går.
När jag kommer hem så börjar jag jobba redan dagen efter, så här blir det inga lugna puckar. Pang på bara. Men det blir i alla fall ett Norgebesök nästa helg. Ska hälsa på Emmy och Daniel en sväng, det är ju midsommar! Helt sjukt, jag kommer vara i 4 olika länder inom en veckas tid. Holland -> Danmark -> Sverige -> Norge .

Tiny, Johannes, Bauke, Jildau, Femke och Nynke v/d Berg.
Det finns inte ord som kan beskriva hur underbar denna familj är. Jag är så tacksam men jag vet inte hur jag ska kunna tacka dom för att jag ha fått bo här. Inte bara bo utan få bo här precis som en i familjen. När jag kommer hem ska jag hitta nått fint och skicka åt dom som tack för allt. Det kommer ändå inte att räcka. Jag är så tacksam!!



Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon. Jag funderar på att fara till Sneek en sväng. Var i Leeuwarden igår och försökte "shoppa" men jag hittade bara ett par "Jeans". Jag gillar Sneek bättre så det blir nog en sista koll igenom affärerna där. Så jag ska ställa klockan och så ska jag kliva upp och packa det sista. Kommer förmodligen böla medans jag gör det, förresten hela dagen så därför måste jag göra nått så jag inte sitter här inne och sörjer.

Förresten så har jag glömt att säga att Femke är på IBIZA !!!!!!! Jag är så avundsjuk! Hon for 01.15 på onsdag "kväll" härifrån till Schiphol och så åkte hon därifrån med 6 kompisar till henne nån gång på morgonen. Sen så fick jag ett sms igår att hon låg ute och solade! FY ! Jag vill också sooolaaa. Det var hur som helst hemskt att säga hejdå till henne, hon kom in och sa hejdå och sen när hon gick utanför dörren så började jag såklart att böla. Varför gör jag ens det? Jag menar, det är ju inte så att jag aldrig kommer se dom igen. Jag har det inte lätt.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, ska väl försöka skriva ner en liten lista på vad jag har kvar att packa. Packade lite igår så jag har väl smink och lite mer kläder att packa.

Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

I will miss you :( just come back soon

2009-06-12 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback