29/6 - 2oo9

Vaknade upp imorse och mådde inte bra, försökte ringa till min chef men det gick inte så bra, han svarade inte så det var bara att klä på sig och fara dit. Jobbade till 12 då dom andra 2 kom och så for jag hem. Har värsta konstiga känslan i kroppen. Igår tex när jag skulle sova så gick det ju inte som vanligt, jag var skittrött men det gick bara inte. Låg och tänkte på massa saker, grät en skvätt och sen så somnade jag väl nånstans där imellan. Jag känner mig helt yr och jag mår inte bra, jag undrar vad som är felet. Hur som helst.. Så var jag i Storuman i helgen, det var Storumandagarna, och det var rätt roligt måste jag säga. Min kusin blev utelåst på lördag natt, han gick för de första vilse i Storuman, (lol) och när han väl hade hittat brorsans lägenhet efter 1,5 timmars sökande så hade ju såklart brorsan låst lägenheten. Han hade bankat på dörren men vi båda var helt död. Så jag vaknade klockan 05.30 av att jag hörde nån som hoppade in i köket, stolarna flög och nån låg och flåsade, där låg jag i min sov-alkov (stavning?) och trodde det var nån som skulle döda mig. Så jag pep med ett svagt hallå och kollade ut genom skynket och där låg min kusin. Han hade klättrat igenom fönstret, vi bor på 4.e våningen och jag fattar inte hur han lyckades och vågade! Högt som fan och stegen är väl från 1800-talet. Men han överlevde, somnade i fotöljen med huvet nere vid låret. Såg rätt roligt ut. Hur som helst. For hem igårkväll vid 8, trött som ett svin och jag mådde inte bra alls.. Jaja, så kan det gå.

Nu sitter ja iallafall i min säng och fryser, tror jag har feber. Suck.. Den här dagen känns lång som fan, för jag klev  ju upp före 8, jobbade i 3 timmar sen kom jag hem, hade tänkt vila men det blev inte så. Så nu är klockan bara 5. Hela dagen kvar typ. Matilda hade tänkt komma förbi när hon slutade men det blev inte så, hon skulle jobba ett andra pass för det var typ kris, ingen kunde jobba så då hoppade hon in.
På fredag blir det begravning och så stannar jag nog i Storuman hela helgen, vad ska jag göra i Hemavan? Mamma och pappa far till gränsen och brorsan ska väl vara med sin tjej eller nått.. så ja.. Kul jul. Får väl se vad som händer..

Nu hade jag nog inte så mycket mer att berätta.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback