Listen to your heart.

Här sitter jag i min säng, helt ensam och funderar på vad man skulle ha gjort. Matilda sov här inatt men hon for hem halv 8 för hon fick väl panik eller nått, hon har sånna där tvångstankar om att städa ibland. Så hon drog hem imorse med paniken i ögat. Jag hoppas det blev rent där hemma så att du nån gång kan vara med mig en hel dag utan att behöva sticka, Matilda, du behöver hjälp!

Jag steg i allafall upp halv 12, typ. Sen så gick jag in och duschade. Skönt som tusan, pratade lite med mamma och sen så gick jag in till min lya och nu pratar jag med Jesse, han är i Frankrike och nuppar. (jag skrattar just nu åt de ordet) Nä, men han är och besöker en vän. Med efter detta inlägg så ska jag se en film som jag laddade ner igår, jag hoppas den är bra.

Har inte så mycket mer att skriva, så jag skriver väl mer sen eller nått :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback