snabel A

I helgen är det Marknad och det verkar inte bli nått drag för min del. Eftersom jag är sjuk och ligger hemma och fryser och mår inte särskillt bra... Så det var ju timing. Jag undrar varför jag är sjuk. Doktorn kunde inte hitta vars jag hade infektion i kroppen, men han såg att det min sänka var väldigt hög vilket är ett bevis på att nått inte är rätt. Så om jag inte är bättre tills på Fredag så åker jag dit för en större undersökning. Hjälp...

Jag ska ju jobba i helgen på Marknaden, så jag måste till Tärna och prata med dom och höra hur det blir. Jag hoppas jag mår bättre ikväll, för gör jag det så var det inget farligt och då kan jag jobba. Men annars vettefan.. Jag vill jobba för man har ju som lovat dom varje år.. jaja.....
Idag blir det bara att ligga i sängen och se en film, sova lite imellanåt och hoppas på att man blir bra! Tiden går så fort, det är snart Augusti, jag kan inte fatta det!  Sen smäller det bara till och då är det Jul och 2010. Nä huvva..

Nu ska jag se
"One hour photo" och sen vet jag inte.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback