Sex drive.

Sitter just nu ensam i Hemavan och tänker på Evelina.. Begravningen var väldigt fin, men så svår. Det skar verkligen i hjärtat och det känns inte som det är sant. Jag har inte förstått det, kanske för att jag inte umgicks med henne utan var bara en vän som man stannade för att prata med när vi träffades, delade några skämt och skratt. Känns som att man kommer få se hennes leende när man är i Storuman, men Storuman är tyst, tyst av sorg precis som i Fredags, det var hemskt. Alla grät och snyftade, jag kan inte förstå hur en sådan underbar människa valde denna utväg. Vila i frid, Evelina Fredriksson.

Idag har jag inte gjort något särskilt, blev en sväng ut på "pubben" och sen en sväng till Tärna, jag trodde jag skulle dö, helt ärligt. Grabbar som ska tävla och köra, 220km/timmen, Idioti! Men jag/vi överlevde. Imorgon så jobbar jag och jag känner mig inte så taggad för det. Jag vet inte hur jag ska orka hela sommaren, det är ju så jävla tråkigt! Men första lönen får avgöra om det var värt det.

Nu har jag just laddat ner en film, "sex drive" heter den, jag vet inte om jag har sett den. Finns bara en sak att göra för att ta reda på det. Och det ska jag göra nu. Såå....

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback