regn.......

Japp,, steg upp klockan halv 11, tog 2 ipren och sen så for jag till tärna för att jobba. Skulle börja klockan 12 men innan så hade jag tänkt fara till Matilda eftersom hon kom hem imorse kl 6, på väg dit så ringde dom som jag skulle jobba hos och säger att jag inte behövde jobba idag men jag skulle få betalt ändå! Fine with me ;D Så jag hälsar på Matilda, går ner till matvagnen och vi käkar en hamburgare och sen så drar jag hem. Jag kommer hem, lägger mig i sängen i 1 minut, om inte mindre så ringer dom igen och säger att nu jävlar var det folk och om jag har möjlighet att komma fort. "jag är där på 15 minuter" och sen drog jag, det var 4 mil åt skogen men i alla fall.. Jag jobbade från 1 till 3 och sen for jag hem med 500 kronor i fickan ;D dom är ju för snälla.

Så nu kom jag hem för ett tag sen, funderar vad man skulle ha gjort ikväll, regnar ju som satan så det blir nog inte Udden. Man kanske far dit och kollar.. nja.. jag får se. Måste nog ta det lugnt eftersom jag inte känner mig så pigg.

Jag undrar när jag ska få min lön, jag trodde jag skulle få den idag men det verkar inte så :s Jag hoppas jag får den på Måndag isåfall.. Jaja, det kanske är bra, för då slösar jag dom inte i helgen och efter Tärnamarknaden så finns det inget annat som jag behöver fara på och slösa :)

Nu ska jag se en film och ikväll ska vi äta parisare i bröd, gott!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur kan du tycka att en bluff( Gaystyle) är bra? Jag menar. Han har aldrig varken varit vältränad eller smal. Han väger kring 80-90 kg i verkliga livet.



Kolla hur han ser ut irl på
http://emmaolofssons.blogg.se/2009/july/the-naked-truth-about-gaystyle.html#comment



bland annat. Om du ser hans vänners bilddagbok så kommer du se liknande bilder om din size-zero kompis.

2009-07-25 @ 22:28:50
Postat av: emilia

haha! vad jobbar du med nu för tiden, är det samma som jag "fejkjobbade" på under ett av mia cv'n? ;)



JAG SAKNAR DIG!!!

2009-07-25 @ 23:29:42
Postat av: Emma

Det är inte jag som har skrivit en kommentar, gissar att det är någon av mina vänner eller nåt. Men han är en riktig jävla bluff, min bild som jag har på honom är bara någon vecka gammal. Tycker det är otroligt omoget och bansligt av honom att göra sig känd för någonting han inte ens är. Och att han dessutom kränker överviktiga när han ser precis likadan ut själv. Nej usch, honom gillar jag inte.

2009-07-27 @ 19:09:56
URL: http://emmaolofssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback