Jag är skadeglad.

Sitter just nu i mitt lilla rum med Matilda, men hon prata i telefon med sin boy, vi såg egentligen film men när hon skulle gå och ta en pisspaus så fick hon gör sig att ring också, så jag får väl se om det blir något avslut på filmen. Men nu låter det som dom ska säga hejdå.. Eller kanske inte.. Hur som haver så har jag jobbat idag. Och jag är less som bara den, eller ja.. Kanske inte less men det är bara så tråkigt när det inte finns nått att göra... Bläää.. Snart är det tärnamarknaden och det ska bli roligt, hoppas på att lite roligt folk kommer så man får det ännu roligare. Som alla andra år så ska jag jobba där i en såndär vagn och sälja mat, det är faktiskt roligt ^^ För man får pengarna direkt i handen osv så det är gött. Matilda brukar jobba där också varje år men iår så har hon tackat ja till att jobba den helgen på hennes vanliga jobb. Vilket suger så det kansske inte kommer vara lika "roligt" att jobba där iår.. när man är själv :( fy fan. Men men, det blir vad man gör det till.

HUR SOM HELST, så har jag en skitrolig sak att berätta, eller jag tycker i alla fall att det är kul, så roligt att inatt när jag låg och nästan sov så kom jag på vad jag hade gjort så jag började fnissa för mig själv så Matilda som låg i översängen funderade vad det var. JO, så här är det.. Att..

Jag har en "kollega" på jobbet som inte är min största idol, om jag säger så........ Så jag hade lunch igår och satt inne på fikarummet och åt mackor med grillad kyckling på. Så jag tog en tugga och läste tidningen och så kände jag att jag tuggade på nått hårt, vilket jag inte tål. VIll typ spy direkt, sååå, där satt jag med en stor bit med "mack-kyckling" och funderade vars jag skulle "spott-spy" ut min bit. Så jag satt där och började hurkla och så såg jag en påse som hängde där, så jag sprang dit och kollade i den och det låg ett ihopknävlat kvitto och en aluminium-matbox som var tom så jag tog förgivet att det var en soppåse. Så jag spottade ut innehållet i min mun och fortsatte äta. Sen så låg jag inatt i sängen som jag sa innan, och då slog det mig att det var HENNES PÅSE ! xD !!!!!!!!!!!! HAHAHHA, för den vanliga sopkorgen är under diskhon och hon äter alltid sin lunch i sånna där lådor! Och när jag skulle hem så var påsen borta. Vilken fin överraskning hon måste ha fått när hon kom hem xD FY FAN vad KUUUUUUUUUUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD Men hon sa då inget idag.... hehehe... Händen är ljuv, även fast den är omedveten.

Nu ska jag fortsätta och se slutet på filmen och sen ska jag sova, för jag ska jobba imorgon. wiiie.. not.
Kyss

Kommentarer
Postat av: AJ

HAHAHAHAHA, HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, JAG SKRATTAR IHJÄL MIG!!! HAHAHAH :D

2009-07-12 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback