Hör upp!

Jag har ont i huver och ont i magen typ helatiden, skit irriterande, särskillt när man måste jobba! Men det går någorlunda bra i alla fall!

I helgen så är det Tärnamarknaden, det ska bli roligt. Men jag vet inte om jag ska ut av olika anledningar.
1. Jag ska jobba hela helgen på själva marknaden och jag vill inte känna som jag har gjort dom 2 sista åren när jag har jobbat där.
2. Får se hur jag mår.
3. Det är väl bättre att spara pengar till nått roligt istället? Nog för att Tärnamarknaden är rolig! Det enda roliga som händer här uppe på en sommar, en gång om året så det känns ju ändå värt. Plus att man får träffa roligt folk.

Jag har funderat på att köpa en bil, men jag vet inte vilken eller om jag verkligen ska göra det. Isåfall vill jag spara mycket pengar så att jag har råd med en fin bil också, inte nått skrot som håller ett år. Men det lär ju ta år och dar innan jag är uppe i en sån pass "hög" summa. Eftersom när jag får mina pengar så kommer suget efter nya kläder.

Vad ska jag mer säga?... Jo, jag jobbar på Gränslöst i Umfors, för dom som inte vet. Det är rätt okej, kanske lite smådrygt ibland när det inte är nå folk men jag överlever. Längtar tills på Fredag för då får jag min första lön så då ska vi se om det har varit "värt". Nog för att allt är ju mer värt än Frasses, tjänar ju typ 15% mer överallt annars, så.

Huuur som haver, så ska jag spela lite. Sen ska jag nog sova.. Eller förresten! Jag börjar inte förräns 11 imorgon! Så jag kan vara vaken lite längre, kanske laddar ner en film och ser! :) hihi.

Kyss

ps. Jag saknar Matilda !!!! Hon är i Skåne hos sin lilla lapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback