because you´re mine.. i walk the line.

Jag tror man skulle ha försökt att sova eftersom det är jag som öppnar imorgon... Kommer vara trött som en sill och idag när jag jobbade så trodde jag att mitt huvud skulle sprängas! Jag hatar denna huvudvärk och jag vet inte vad problemet är. Matilda är hos mig just nu, vi har sett filmen "Walk the line" och den är sjukt bra, och han är så het! Nu ligger hon i sängen över mig och pratar med sin kille. Äh, jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Jo, i helgen var det marknad och jag skulle jobba alla dagar men jag behövdes inte alla dom där timmarna eftersom det regnade och det var lugnt, men jag fick fullt betalt ändå! Hur nice är inte de? Dom är så sjukt snälla så ja.. jag vet inte vad jag ska säga :) Nu äre bara ett år tills nästa marknad och nästa gång man får se dom.

Nu ska jag sova, godnatt på er alla!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback