Wiskey lullaby - Brad Paisley

Seriöst världens finaste låt, dock sorglig. Kan typ böla sönder till den här låten om jag lyssnar på den vid fel tillfälle.

Just nu sitter jag med Christian och Marcus och kollar på tv. Har just sett top model. Jag har ont i huvet och jag ska jobba imorgon från 15 - 18. Skönt att det inte är så länge för jag tror jag håller på att bli dyngförkyld. Fast det har jag trott länge, jag känner att jag inte är helt frisk men det vill ju aldrig "bryta ut". Jag skiter i om jag blir förkyld, för jag ska fan jobba som fan nu så jag får lite pengar! Men det verkar inte som att jag kommer få jobba så mycket, bara några timmar hit och dit, men man ska väl aldrig säga aldrig, snart får jag väl jobba röven av mig igen så att jag nästan bryter ihop. Alltså, jag klarar ju av att jobba med de där skitjobbet men det är chefen jag inte pallar. När jag jobbar själv med han så känns det som att jag hellre skulle hoppa i en pool med pirayer.. Han tar död på mig.

Jaja, nu ska jag skriva ett litet brev som jag ska posta imorgon ;)

Jag älskar dig, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback