Vi sitter i samma bil.

Kom nyss hem från ICA/posten, har skickat ett brev :) Marcus föräldrar, han syster och Yonas har varit här och hälsat på och nu for Marcus och skulle köra skoter eller nått. Jag ska jobba idag, 15.oo - 19.oo . Jag är trött som ett svin, men det ska nog gå bra, jag hoppas att det kommer mycket folk så tiden går fort eftersom det bara är 4 timmar.
Undra vad som händer ikväll, blir nog att ta det lugnt skulle jag tro, i alla fall för min del. Matilda kunde inte komma hit i helgen för hon ska jobba hela helgen, det var ju inte bra. För jag kommer ha så tråkigt, finns ingen att vara med.. Om jag är ledig nästa vecka så ska jag nog fara till Hemavan och klippa mig, om jag törs. Ja men de ska jag. Men jag vet inte hur eller vad jag ska göra, så det får bli en överraskning.

Nu ska jag göra ingenting så jag skriver sen när jag har ännu mindre att göra.

Kus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback