Vad heter du?

Kom just hem från jobbet, tråkig dag. Lite folk så även 3 timmar gick segt som fan. Undra vad man skulle ha gjort ikväll, finns inget att göra här i storuman.. Jag hatar det.

Idag så stod jag och min arbetskamrat (som är rätt "grym" än fast hon är medelålders) och pratade om hur människor i världen kan döpa sina barn till hemska namn. Tillexempel i USA så är det nån dumjävel, förmodligen nån jävla knarkare som blev på smällen med nån natzi som är uteliggare, som har döpt sin unge till Adolf Hitler. Jag kunde inte hålla mig för skratt just då (förlåt) men nu när jag tänker på det så blir jag arg! Dom skulle gå och köpa en tårta till den stackarns ungen när den fyllde 3 år och dom ville ha hans namn på tårtan. Men han som skulle göra de vägrade, såklart. Det är för fan ett barn, ingen jävla vodo docka. Hur mobbad kommer han inte att bli, eller så kommer han väl bli en jävla hitler. Nä fy FAN för er. Finns säkert nån i unge som en kines mamma och spansk pappa som har döpt han/hon till "Kang El-baer", okej, den var lame, säkert bara jag som skrattar åt den men jag skulle inte bli förvånad. Och till er som inte fattar så är det "Kangelbär".

Kyss <3

Kommentarer
Postat av: AJ

HAHAHA, KANGELBÄR, HAHAHAHAHAHAHAH!! Det finns det säkert nån som gjort, HAHAH :D

2009-01-10 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback