Minnen!

Shit vad tiden går fort, det är 2009 nu och januari månad är typ snart slut, seriöst. Sen är det mars och fr.o.m mars så går tiden fort, eller det kommer i alla fall gå fort i år. Det säger bara poff och sen så är det sommar. Undra vars man ska jobba i sommar. Jag vägrar seriöst vara på Frasses. Tänker då fanimej inte stå där och steka kassler på Storumandagarna! Plus att jag kan tjäna dubbelt så mer på ett annat ställe.

Imorgon jobbar jag från 14 - 20. Kommer kännas drygt för vi har "stor städning" på söndagar och det betyder att det blir senare än 8 jag kommer att sluta. Vilket suger eftersom jag inte har någon OB eller nått annat. Nä fy tusan.

Undra när jag ska hinna fara upp till Hemavan och klippa mig, jag ska kolla hur jag jobbar näst, nästa vecka för då är Annika tillbaka så jag antar att jag inte kommer behöva jobba nått Måndag - Onsdag. Då ska jag passa på. Jag vet inte hur jag ska klippa mig ännu. Jag är så rädd att allt kommer bli fult eftersom jag inte vet vad jag passar i. Jag ska ju färga håret och ifall det blir fult så är det ju lätt som en plätt att bara färga över det. Men värre är det ju om jag skulle bli jäkulskt onöjd med klippningen. jaja, det växer väl ut.

Jag hittade några fula bilder. Vågar inte lägga ut alla som jag hittadde för då lär nog hamster no.2 döda mig ;)


Säger hennes mössa S V in? <3
Mjau, katten gustaf.
Modell Utsi och Pyramid Boris, den i mitten vette fan vars han är hittad. Hamstrarna känner min kärlek för denna bild.
Den här bilden är bara så jävla ful och, boris glänser och jag har inga ögonbryn.
JAG ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN! Alv-öra, snusläpp och dräggel på västen! <3

En bild säger mer än 1000 ord.

Älskar den här bilden för det ser ut som Sofia är inklippt, hon är så liten (a)
PEPPEN! Jag vet inte om Erika ser arg, glad, plågad eller rädd ut? Kanske allt på samma gång?
Älskar den här bilden med, alla gick med på att vara extra generös mot Vix och bilden efter denna förklarar nog var generös står för.
HAHA!

Nu ska jag gå och natta mig själv :)

Godnatt alla söta, JAG ÄLSKAR DIG! <33
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback