Jag heter Madelene.

Klockan är kvart över 2 och här sitter jag. Marcus satte just på en film som han redan har sett och jag funderar på att gå och sova, men just nu sitter jag och pratar med lilla Emmy på MSN och jag känner mig inte så jätte trött så jag kommer nog sitta uppe ett tag till. Imorgon så jobbar jag 16-18.30. Så det är ju skönt, undra vad man skulle ha gjort imorgon... Blir nog ungeför samma sak som idag, bara dega framför Tv.n och inte göra ett piss. Nog för att det är "skönt" men man blir ju så uttråkad. jaja, sånt är livet när man bor i norra Sverige :)

Idag så hände det lite grejer. Törs inte skriva det här men de flesta vet nog vad det handlar om ;) hihi. Men jag är NERVÖS, ska jag våga?

Nä nu ska jag sova för de skulle Emmy med.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback