Give me a reason.

Här ligger man i soffan och gör ingenting. Idag så vaknade jag, drog upp M ur sängen och sen så for vi på ICA och pantade burkar, jag fick en hel sopsäck med pant av Frasses igår, så det blev typ 130 spänn, vet inte exakt för M hade några brukar och sånt själv.
Ikväll ska jag diska och städa undran lite. Sen så vet jag inte, kanske kolla nån film. Det var meningen att jag skulle fara en sväng till Hemavan idag för att klippa mig imorgon om det fanns någon tid men hon svarar ju inte så jag antar att hon kanske inte har öppet... Och jag jobbar ju inte förrän på Torsdag klockan 4 så det är ju ett perfekt tillfälle att klippa sig nu för jag vet ju inte hur jag jobbar i februari. Jag hoppas att det är mycket eftersom jag behöver pengar. Men nu när dom har fått en ny pizza bagare så behöver han typ ingen på veckorna för då jobbar dom 2. Så ja,... Det lär nog inte bli så mycket jobb i alla fall. Men då kan jag i alla fall klippa mig. Jag behöver pengar, vad kan man sälja?

Jag var på ICA för ett tag sen, igen. Köpte tonfisk och lite choklad, after eight! Det är sååå gott ! (L)

Imorgon kommer min kära lilla Matilda hit igen! JAAAA vad kuuuul! Vi har alltid så roligt tillsammans och ännu mer skoj kommer vi att ha snaaart!

Kyss


Du är mitt allt <3 , jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback