Seven pounds

Är ungefär årets hittills bästa film som jag har sett. Omöjligt att hålla ögat torrt. Det är sjukt bra och det är ett måste att se den! En film med Will Smith och Rosario Dawson. SJUKT BRA!


Så, ni listar väl ut att jag har sett den idag, typ nyss och innan det så gjorde jag inte ett piss. Jag har i alla fall bokat en tid för klippning på Torsdag klockan 10, sen efter det så är det bara för mig att skynda mig till bussen och dra på jobbet. Jag börjar klockan 16.00. Jag är nyfiken på hur det kommer att bli och jag är rädd att det kommer bli fult. Jag ska även färga håret men jag vet inte hur... Tror också att jag ska sola lite, passa på när man kan. För jag har ännu inte tagit mig tid att sola här i Storuman för jag fattar inte när det är öppet eller nått. Skit konstigt.

Jag vill till Umeå eller Lycksele nån gång nu för jag måste handla jeans, skor och en väska. Måste snåla så jag tror att det bara blir en svängt till Lycksele, billigast så.

Nu ska jag gå och diska lite och sen klockan 8 ska jag se Top Model.

HARE BRA!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Josefine

den filmen måste jag se :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback