Schatje

Jag känner mig så sliten.. trött som fan. Undra om det är något bra på tv ikväll, ska kolla in tv.nu och se om det finns nått bra. Har ingen film att se heller, vet inte vad jag skulle vilja se. Imorgon börjar jag jobbar, det känns förjävligt. Helt seriöst.. Men jag ska jobba som fan, försöka hitta ett annat jobb som ger något för de man sliter, ska spara varenda liten krona som jag får. Jag ska bli rik. Någon som vet nått jobb, bara typ jobba som extra eller nått? Jag ska gå in på arbetsförmedlingens (stavning?) hemsida och kik om jag hittar nått. Men det finns väl som vanligt ingenting.

zzzzZZZzzzZzz, kyss.


ps. har inte så mycket att skriva just nu. Grabbsen har ju farit hem så det var slut på de roliga. Tillbax i de vanliga. ds.

Kommentarer
Postat av: emmy-pemmy-pokemon

gå in på ams.se och så trycker du på platsbanken uppe till vänster. där finner du jobb ;D

2009-01-05 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback