Rubrik.

Ensam, ensam och ännu mer ensam. Vad ska man göra ? Nu är det i alla fall independens day ( stavning? ) på 3.an med Will Smith , men jag vet inte om jag orkar se den för jag vet inte om den är bra.
Som jag skrev tidigare så har jag jobbat idag, det var totalt dött, jag höll på att dö själv. Jag har brännt som som F*N plus att jag klämde tum - !#"¤&¤ (!) på en jävla vitkåls "rivare" när jag gjorde hans jävla pizzasallad! Varför ska jag göra hans skit? Hur som helst så har jag en liiiten blånagel på tummen, inte stor så den lär ju vara borta imorgon men vem säger att det inte gjorde ont ändå! Nä fyy. Plus att jag har fått slava hela dagen så jag är svin trött. Min morgon startade inte bra heller, som mina nära och kära vet så hatar jag att bli väckt på morgonen när jag inte ska bli väckt, tex 15 minuter innan klockan ringer eller så, ( jag vet, det är löjligt ) men jag är så morgontrött så det känns som att dom där 15 minuterna är värd guld. Hur som helst 2, så kom Roger hit, han och Marcus satte sig och spelade och skrek som odjur och jag låg där i sängen och svor tyst. Men inte nog med de så börjar GRANNEN borra i väggen bredvid mitt huvud, hja. Ni kan ju bara föreställa er vad som försegick i min skalle, kniv eller gevär?

jaja, när klockan var typ 6 (?) eller så, så satt jag och drack kaffe på jobbet och såg att Barack Obama var på tv så jag satt och kollade på det ett tag och han är seriöst så BRA! Jag älskar han! Det är nog det bästa som har hänt USA på länge.

Nä nu ska jag duka bort och sen kolla vad som finns att se på tv. För den här Will Smith filmen verkar inte så bra.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback