Last day.

Det är - 25 grader ute och jag fattar inte att grabbarna ens vill fara till backen, men jag tror inte att dom kommer vara långvariga dock (: Undra vad man skulle ha gjort ikväll, grabbarna kommer väl att packa ihop alla kläder osv och jag kommer bara sitta och titta på... ÅH jag vill inte. Jag vill inte tillbaka till Frasses och må dåligt, jag vill vara med mina vänner, göra något roligt på kvällarna, jag är ensammast i hela Suruman...

Jag är så himla besviken på dig, du och alla andra klagar på mig och säger "huur kan hon göra så här, det är något lurt", "huuuur kan hon fara upp till Hemavan i 2 veckor med 2 KOMPISAR"?! Vad  är det som är så "lurt" med det? Hur kan folk ens säga så när dom själva visste att det du gjorde är 100 gånger värre. Men det är bara att klanka ner på MIG, gör det bara. Jag är stark nog.


I´ll miss you.


Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback