kiss me

Som vanligt har det inte hänt så mycket. Var till Helena en sväng men där hände det inte heller så mycket, så jag drog hem. Så här sitter jag och har tråkigt medans M sitter och spelar nått  spel. Suck. Fast nu slutade han, jag tror han hörde vad jag skrev :P
Imorgon ska jag jobba 9 timmar, vilket inte känns så frestande just nu. Jag är svintrött så jag tror att jag ska gå och sova tidigt ikväll så jag orkar leva på jobbet imorgon.
Det finns ingen bra film att ladda ner heller, jag har bara lust att lägga mig ner och se en film, typ käka nått gott eller nått. Nä, jag får väl ta och lösa lite sudoku, jag visste inte att det fanns nån bra sudoku sida men som en bön från himlen så visade Bauke mig en. Jag älskar sudoku!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback