Just some words.

They´re all watchin´ us now
They think we´re falling in love
They´d never belive we´re just friends
When you kiss me like this
I think you mean it like that
If you do baby, kiss me again.

Kom hem till Storuman från Hemavan. Har klippt mig. Vi hade bara 2 timmar på oss så det blev ingen speciell färgning, jag blev mörkare än vad jag var och sen så har jag klippt upp håret och tunnat ut det rejält. Så det känns som mitt huvud är 2 kg lättare. Det bästa men att gå till en hårfrisör är när hon ska skölja håret åt en, SÅ jäääääävla skönt! Jag höll på att somna. Klippningen var väl bra men jag gör tydligen exakt samma sak när jag klipper andra så jag kommer nog inte att gå dit och betala 950 kronor för nått som jag kan göra själv och som ger samma resultat :)
Men nu var det i alla fall gjort.

Hur som helst så hann jag vara hemma 1 timme innan jag skulle börja jobba. Vilket kändes så himla jobbigt och onödigt eftersom det inte var nå folk.. Ska jobba 4 timmar imorgon med.. Jag pallar inte Frasses nå mycket längre. Efter min långa semester så tänker jag nog inte fara tillbaka dit. Då är jag 20 år och ska ha bättre lön än vad jag har nu och det vet jag att jag inte kommer få, så då får det vara!

Jag har just sett en film med M, den var inte så bra. Simpsons the movie. Bah.
Jag är trött som tusan, jag somnade just innan 4 tror jag och klev upp 9 för jag skulle till frisören klockan 10. Så, jag är trött. Så därför ska jag nog sova en skvätt nu. (öh)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback