Jag vill ha min laddare!

Nu är det 10 dagar sen dom skickade den, enligt mitt e-mail som jag fick från dom. Ska det ta mer än 10 dagar innan man får nått?!? Varför kan jag skicka saker och paket utomlands, som är större på 2-3 dagar ?! Vad dom än nu har uppe i aset så tycker jag att dom kan dra ut det och ge mig min laddare till kameran! Jag är fan överväntad.

Som sagt så är jag i Hemavan, åkte med Matilda och hennes kära pappi från Storuman, stannade där hos Matilda ett litet tag och sen kom pappa och hämtade mig. Så nu är jag här hemma. Jag frös som en gris så jag tog en vaaaaaarm dusch och nu känns allt bättre, typ normalt. Fast det kunde ju ha fått vara några grader till :) Men as long as jag inte fryser. För då blir jag på dåligt humör. Det är dagens sanning. Fryser jag eller är hungrig så blir jag djävulen, jag blir arg och irriterad på ingeting. Mest om jag är hungrig! Så om jag är arg nån gång och ni funderar varför så är jag förmodligen hungrig (a)

Jag önskar att dom hade något bra gym eller nån typ träningskurs eller nått här i Storumans kommun. Jag vill träna och man blir mer "peppad" om man har någon som står med piskan och svär åt en typ! Nja inte riktigt men ni hajjar.

Nu ska jag göra ingenting, Matilda svek mig för en la göttlaborgare så jag ska köpa en piska och piska henne!
Puss <3


Kommentarer
Postat av: mattatulda

CP :D haha

2009-01-29 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback