jag dör...

Seriöst.. Jag sprängs av sorg just nu. Jag sitter och håller tårarna för att dom ska fara. Ibland kommer det en eller två men jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig när vi kramas hejdå. Nä, jag vet inte om jag klarar det här. Jag mår typ dåligt, känns som jag vill spy, tiden har gått så fort och jag vet inte hur det gick till. :(  :(  :(  :'(
Jag har inte tagit på mig så mycker smink för jag vet att jag annars kommer se ut som batman eller zorro ändå. Jag VILL inte.. snälla? Jag har typ en desperat känsla inom mig, jag vet att jag kommer må dåligt, jag vill inte känna som jag gjorde sist. hjälp. Direkt jag ser eller hör så kommer det. Jag vet inte hur det här ska sluta med det enda jag vet är att det slutar i tårar...

ik hou van jou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback