it seems like we´re meant to be.

Jag är helt seriöst trött... och klockan är inte ens 10. Men jag kan inte gå och sova för M sitter och ser film med 2 andra på högsta volym så det går ju inte för sig. Vad ska jag då göra? Finns typ ingenting jag har sett på internet, eller jo. Det finns massor men inget intressant som jag vet. Jag vill ha min laddare till min kamera nu så jag kan lägga in lite studentbilder.. bah..........................................................................!

Plus att jag fryser. Jag hatar att frysa.
Idag fick jag typ skäll för att jag skärde tomaterna "fel". Jag har skärt dom på samma vis jämt och då har han inte brytt sig. Som sagt, nu är det 100% bevisat att han klagar på saker som han inte ens behöver klaga på, utan han gör det BARA för att. Gubb jävel, det är det första jag tänker VARJE gång jag ser han eller han öppnar käften. Jag kom på det i förrgår faktiskt.

Jag försöker lära mig Holländska. Hjälp.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback