Hongkong?

Det var jätteskönt att sova ut idag! Jag sov så gott och i morse kl 9 så ringde väckarklockan, för M hade tänkt följa sin kusin till Umeå men det blev inte av, hur som helst så var det såå skönt att bara vända sig om och fortsätta sova! aaah.

Jag börjar klockan 16,00 idag, och jag ska bara jobba 3 timmar så jag hoppas att det är fullt ös när jag kommer dit, tills jag slutar. Annars kommer det kännas som jag har suttit där hela dagen.
Idag fick jag en skattetabell i brevlådan som skatteverket har skickat åt mig för jag har skrivit och frågat hur mycket skatt som ska dras egentligen. Så nu ska det bli rätt skatt och det betyder att jag kommer få mer pengar !! hihihi.
Så den här månaden får jag över 8000 kr på 118 timmar. Ungefär samma som jag fick förrut när jag jobbade 150 timmar. Så jag tror det kommer bli roligt att se i sommar hur mycket jag kommer få tillbaka i skatt, under ett helt år! wiiii!

Undra vad man skulle ha gjort ikväll, jag antar att M ska dricka med sina vänner så det blir väl bara för mig att sitta ensam här och ha tråkigt. Nja, jag får väl se :)

Jag har inte fått min laddare till kameran än och jag misstänker att den är i Hongkong (!) för jag fick ett mail, vänta, ska visa!
Nehe, det gick inte att kopiera in med säljaren heter "Lam shuk Ling" och sen står det; Transportbolag: Hongkong post.
Fast sen när jag läste lite längre ner så står det " Registrerat kontot: Luxembourg. Wtf? Jaja, jag hoppas jag får den innan Mars i alla fall :P Jag hoppas på nästa vecka för det står i alla fall att dom har postat den och jag fick detta mail 2 dagar sen så det borde ju vara här på Måndag eller Tisdag.. Om det nu inte är i Hongkong :P Nä men det tror jag inte.

Nu ska jag se vad jag ska göra :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback